Πρόσκληση των εκπαιδευτικών ΠΕ91 (Θεατρικής Αγωγής) σε προαιρετικά σεμινάρια
|
17 Μαρτίου 2022 |
Γράφτηκε από τον/την Super User |
Εμφανίσεις: 469
|
ΔΕΛΤΊΟ ΤΎΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
|
17 Μαρτίου 2022 |
Γράφτηκε από τον/την Super User |
Εμφανίσεις: 478
|
Πρόσκληση ΠΕ91 σε τηλεσυνάντηση
|
17 Μαρτίου 2022 |
Γράφτηκε από τον/την Super User |
Εμφανίσεις: 485
|
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΕ91 ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
|
17 Μαρτίου 2022 |
Γράφτηκε από τον/την Super User |
Εμφανίσεις: 412
|
Πρόσκληση ΠΕ91 σε επιμόρφωση
|
17 Μαρτίου 2022 |
Γράφτηκε από τον/την Super User |
Εμφανίσεις: 399
|
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΕ91 ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
|
18 Φεβρουαρίου 2022 |
Γράφτηκε από τον/την Super User |
Εμφανίσεις: 508
|
Πρόσκληση ΙΕΠ για συμμετοχή σε δυο εξ αποστάσεως ημερίδες
|
26 Οκτωβρίου 2021 |
Γράφτηκε από τον/την Super User |
Εμφανίσεις: 450
|
Πρόσκληση σε Επιμορφωτικό τηλε-Σεμινάριο με θέμα: «Τα αγγλικά στο Νηπιαγωγείο»
|
18 Οκτωβρίου 2021 |
Γράφτηκε από τον/την Super User |
Εμφανίσεις: 753
|
MSc in immersive Technologies
|
07 Σεπτεμβρίου 2021 |
Γράφτηκε από τον/την Super User |
Εμφανίσεις: 594
|
Δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο για τις εφαρμογές της μικτής μάθησης (blended learning) στη διδακτική πρακτική
|
26 Φεβρουαρίου 2021 |
Γράφτηκε από τον/την Super User |
Εμφανίσεις: 536
|